The Amadan

Then & Now

Recommended Posts

This is from around 1996-97, I don't remember the exact year.... I am the one in the middle, orange shirt blue guitar:

rockin.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is from around 1996-97, I don't remember the exact year.... I am the one in the middle, orange shirt blue guitar:

rockin.jpg

hey thats not a kilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ugly mug, eh? [shrug]

only got love for ya bro!!!! cuz im uglier than you and jonby put together!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey thats not a kilt

I know, I know; :lol: that was me PK (pre kilt). :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ugly mug, eh? [shrug]

only got love for ya bro!!!! cuz im uglier than you and jonby put together!!!

Hey!

For god's sake... look at my pix!

I AM the king of FUGLY!!! ;)

(but my mommy says I have a nice personality :rolleyes: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

i guess i can't prattle on with insults and bawdy poetry without participating in this thread...

here's me from 20 years ago... yes it is a bleeding madras shirt, and i loved it.

ianTeen.jpg

and here's a very recent pic of me.

yeahAnd.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice Ian, At least I know that you can smile..

Share this post


Link to post
Share on other sites

d@mn! Is that one of the old Texas Instuments on your wrist?

Share this post


Link to post
Share on other sites

d@mn! Is that one of the old Texas Instuments on your wrist?

wow... 2 decades ago.... i don't remember. it probably isn't.... doesn't look like it. i did have at the time one of the Texas Instruments graphing calculators. in that day such a device was just bananas. and i learned to program on a Texas Instruments TI99/4A.

ti_cosby_large.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice Ian, At least I know that you can smile..

yeah, i never seem to smile in pictures.... but actually i am a rather happy go lucky person. i was smiling back then cause i was a dork. (not to imply that i stopped being a dork) :confused-smiley-013:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, i never seem to smile in pictures.... but actually i am a rather happy go lucky person. i was smiling back then cause i was a dork. (not to imply that i stopped being a dork) :P

OMG i learned to type on a TI99....lol that's all my parents could afford and I was ripped cause my cousins had Atari... remember the old 2D pitfall? Now of course I type about 80+ WPM and I've never thought better of Mavis Beacon Typing Tutor...lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry there are so small.



Proof that I had a miserable childhood. All of my pics look like this:

4-2-200844112PM.jpg

1989 w/ sibs, I am second from the left. Holy BonJovi hair!

4-2-200844441PM.jpg

1990 (I clipped Rob out :rolleyes: ) and before a competition, 1992.

4-2-200845624PM.jpg4-2-200845629PM.jpg

Umm I thought I was fat, wtf?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Di, the hair!! Love it!

:rolleyes: Di, your hair was almost as big as you...LOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Di i think you're beautiful... hard to believe anyone could make you think otherwise!! buttheads right! =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Di but I have to say this, Where in the hell were you when I was was single in 1992????

Great pictures by the way...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry there are so small.



Proof that I had a miserable childhood. All of my pics look like this:

4-2-200844112PM.jpg

1989 w/ sibs, I am second from the left. Holy BonJovi hair!

4-2-200844441PM.jpg

1990 (I clipped Rob out :rolleyes: ) and before a competition, 1992.

4-2-200845624PM.jpg4-2-200845629PM.jpg

Umm I thought I was fat, wtf?????

Now that is a BABE! drool.gif

Diane, you are just as beautiful now as you were then. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hubba-Hubba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No lie! heat.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aw, shucks. Thanks ya'll.

How about someone else sticks their neck ( or BIG hair) out who hasn't already? Hmmmmm?

PS: I am currently growing my 80's hair back. I liked it. I am gonna be 43, I figure screw anyone who has an issue with it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aw, shucks. Thanks ya'll.

How about someone else sticks their neck ( or BIG hair) out who hasn't already? Hmmmmm?

PS: I am currently growing my 80's hair back. I liked it. I am gonna be 43, I figure screw anyone who has an issue with it.

Told you she was Irish... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aw, shucks. Thanks ya'll.

How about someone else sticks their neck ( or BIG hair) out who hasn't already? Hmmmmm?

PS: I am currently growing my 80's hair back. I liked it. I am gonna be 43, I figure screw anyone who has an issue with it.

You tell 'em girl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me in 1989 High School Grad photo, God awful sweater.

militarystuff7.jpg

basic training after party 1990

militarystuff20.jpg

Cannes, France 1992

militarystuff22.jpg

Normandy 1992

militarystuff21.jpg

Somewhere else 1993

militarystuff8.jpg

militarystuff1.jpg

Today,

alphakilt2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now